Friday, February 25, 2011

GELAGAT KUCINGKU MOMEL!!!!!

ASSALAMUALAIKUM kawan kawan yang aku sayangi...rasanya sudah lama aku tidak menjenguk bolgku....huhuhu maklumlah tiada apa yang aku hendak tulis dekat blog ini.
Bosan juga bila otak kosong....langsung idea tiada dalam otak....huhuhu skema pula ayat aku ini....pratikal bahasa melayu semula...maklumlah sudah lama tidak menulis bahasa melayu dengan betul.
ishhh!!!!!
tok seh la tepu otak aku nak guna bahasa melayu ngn betul nie....

Hari ini aku xde pape nak kongsikan...
cuma aku nak tunjukkan kucingku yang comel jer....




INILAH DIA MOMEL SI KUCING YANG MANJA




INI PULAK AKSI DIA WAKTU MALAM




SI MOMEL TERPEGUN DENGAN SI BURUNG DEKAT POKOK



PENAT BERMAIN TERUS TIDO



PENAT BERGADUH DENGAN BEAR AKU

inilah penemanku di rumah..huhu xla sunyi sangat duk umah da momel....tp hari nie dia kurang aktif, cian...coz semalam terlampau aktif jatuh dari tingkat 2. harap harap dia ok la...u alls doakan yer kucing aku nie...
k la..nie jer aku dapat kongsikan..otak dah x idea nak tulis nis nie..
papai kawan kawan semua!!!!

1 comment:

miiza.suki said...

waa ..
kucing kamu macam dolly saya ~
kembar kah ?