Monday, January 31, 2011

nie kawan kawan aku sewaktu pesembahan lakonan india

nie pulak persembahan lakonan kebudayaan cina

nie la budak kelas aku..lakonan untuk kebudayaan melayu dan arab

jeng jeng jeng!!!!nie la takrir aku..bahasa melayunyer laporan



"Hui! senangnya dalam hati..
takrirku sudah siap..
seperti dunia ini ..
ana yang punya!!!!"
seronok sangat hati aku hari ini coz laporan aku saduah siap!!!!!dan esok bolehlah aku balik negeri kesayaganku..iaini negeri JOHOR!!!
penat lelah aku hari ini berbaloi la.....huhuhu sebulan sudah duduk kat KOLEJ semata mata nak siapkan laporan aku..

ESOK.....aku akan meninggalkan kolej kesayangan aku nie..tinggalah kenangan2 silamku disini..sedihnyer.....

kepada pesyarah2ku..maafkan salah silap azie yer..maklumlah sayakan murid paling nakal sekali kat fakulti FBMK..hehehehe

Dan pada sahabat sepejuanganku semoga perkenalan kita selama ini dijadikan kenangan manis kita bersama..maafkan salah silap aku yer...maklumlah aku nie otak gila2 sikit so mesti banyak terkasar bahasa so sekali lagi aku minta maaf..

Kepada mushrif..ketua jabatan dan dekan maaf tadi meggangu waktu u alls...azie akan ingat penat lelah ustaz bertiga nie untuk buat pengesahan tadi...
Semua ini aku akan jadikan ia satu ingatan yang amat berharga aku....

THANKYOU!!!

SYUKRAN!!!

TERIMA KASIH!!!

No comments: